Co zrobić, gdy zgubiliśmy coś w metrze

Zestaw słodkości, zbiornik insulinowy, a do tego telefony, okulary, głośniczki czy dokumenty – rocznie w metrze pasażerowie pozostawiają nawet kilka tysięcy rzeczy. Co zrobić, jeżeli i nam się to przydarzy?

Ponad 2700 przedmiotów w mijającym roku pozostawili pasażerowie w pociągach lub na stacjach obu linii metra. Każdy z nich jest dokładnie sprawdzany, katalogowany przez pracowników Spółki i oczekuje na odbiór.

Książki, klucze, czapki

Oprócz zestawu słodkości w drewnianej skrzynce, zbiornika na insulinę, hulajnogi i kuli ortopedycznej trafia tu też wiele telefonów. Jest oddzielna półka na książki, ale też pasażerowie zostawiają klucze – czy to do domów, czy to samochodowe. Do odebrania często są również dokumenty.

W samym 2020 roku, gdy rozpoczęła się pandemia koronawirusa, na terenie metra pozostawiono ponad 2,7 tysiąca rzeczy.

Znalezione przedmioty czekają na właścicieli i są pod opieką naszych pracowników.

Jeżeli zorientowaliśmy się, że coś zgubiliśmy i podejrzewamy, że mogło to się stać w metrze, można w łatwy sposób to sprawdzić. Informację o tym, co zostało znalezione można uzyskać kontaktując się telefonicznie z działem odpowiedzialnym za kontakt z pasażerami: (22) 655-42-42 lub wysyłając mail na adres: info@metro.waw.pl. Pracownicy sprawdzą, czy dana rzecz została znaleziona i powiedzą, co zrobić, żeby ją odebrać.

Szczegółowe informacje, dotyczące zasad postępowania z rzeczami znalezionymi w metrze, znajdują się pod tym adresem:

https://www.metro.waw.pl/pliki/PDFy/ZASADY_POST%C4%98POWANIA_Z_RZECZAMI_ZNALEZIONYMI_W_METRZE_WARSZAWSKIM.pdf

/UM/



 

error: Zawartość chroniona prawem autorskim!! Dbamy o prawa: urzędów, instytucji, firm z nami współpracujących oraz własne. Potrzebujesz od nas informacji lub zdjęcia? Skontaktuj się redakcja@mieszkaniec.pl
Skip to content