Certyfikat Wiarygodnego Wydawcy

Certyfikat Wiarygodnego Wydawcy prasy lokalnej czyli powody, które satysfakcjonują reklamodawców.

  1. Stosunek powierzchni reklamowej do powierzchni całkowitej gazety nie przekracza 45 proc. jej powierzchni. W ten sposób wydawca dba o to, aby gazeta była czytana, popularna i akceptowana. Jakość gazety jest gwarancją, że reklamy i ogłoszenia są czytane.
  2. Dystrybucja. Wydawcy dbają o sieć dystrybucji gazety. Wiele punktów jej wykładania jest oznaczonych, część nakładu pobierana jest przez czytelników ze specjalnych podajników. Wydawcy świadomie nie dostarczają egzemplarzy gazet na wycieraczki czy klamki drzwi czytelników. W ten sposób dbają o bezpieczeństwo ich mieszkań.
  3. Daty publikacji odpowiadają datom dystrybucji.
  4. Na stronie internetowej www umieszczane są teksty gazety. Wydawca stwarza w ten sposób czytelnikom, dla których zabrakło papierowego egzemplarza gazety,  możliwość przeczytania tego, co najważniejsze, a reklamodawcy daje sposobność zamieszczenia dodatkowej reklamy.
  5. Cena ogłoszeń prasy lokalnej jest atrakcyjna, a wydawca nie stosuje dumpingu.
  6. Stabilność na rynku prasowym.

Tytuły prasowe posiadające Certyfikat Wiarygodnego Wydawcy utworzyły Klub Gazet Markowych. Zadaniem Klubu jest czuwanie nad przestrzeganiem standardów określonych w Certyfikacie Wiarygodnego Wydawcy oraz promowanie tych standardów.

Założycielami Klubu Gazet Markowych są:  „Mieszkaniec”, „Południe”, „Nowa Gazeta Praska”.


 

Newsletter Mieszkańca

Bieżący numer

Bieżący numer w .pdf

Nr 15 (689) ROK XXVII
Następne wydanie 21.08.2017

Archiwum wydań od nr 1/2006

Najnowsze artykuły

REKLAMA

Najczęściej czytane