Pacjencie, nie wahaj się zadzwonić, infolinia 24H/7!

Pacjencie, nie wahaj się zadzwonić, infolinia 24H/7!

Od 1 marca 2024 r. Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta będzie czynna całodobowo. Eksperci będą do dyspozycji 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, aby skuteczniej wspierać pacjentów w rozwiązywaniu trudnych sytuacji.

Pacjenci mogą skorzystać z pomocy Infolinii o dowolnej porze dnia i nocy. Doświadczeni specjaliści zapewnią najwyższy standard obsługi pacjentów. Przez całą dobę gotowi są niezwłocznie podjąć interwencję w każdej trudnej sprawie, zwłaszcza zagrażającej życiu i zdrowiu pacjentów. Infolinia zapewnia wsparcie w nagłych przypadkach, pomaga rozwiązać problemy związane z opieką zdrowotną oraz udziela informacji na temat praw pacjenta.

Całodobowa Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta jest dostępna dla wszystkich pacjentów pod bezpłatnym, niezmienionym numerem telefonu, 800 190 590 zapewniając łatwy i szybki dostęp do pomocy.

Jestem przekonany, że uruchomienie całodobowej Infolinii to kolejny krok ku poprawie jakości opieki zdrowotnej, zwiększeniu bezpieczeństwa pacjentów oraz dostępności informacji. Zachęcamy wszystkich zainteresowanych do korzystania z naszej wiedzy i doświadczenia –  mówi Rzecznik Praw Pacjenta, Bartłomiej Chmielowiec.

Autor: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta

Foto: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, Pixabay

gazeta Mieszkaniec, Warszawski Lokalny Portal Informacyjny Mieszkaniec, warszawskie informacje



error: Zawartość chroniona prawem autorskim!! Dbamy o prawa: urzędów, instytucji, firm z nami współpracujących oraz własne. Potrzebujesz od nas informacji lub zdjęcia? Skontaktuj się redakcja@mieszkaniec.pl
Skip to content