Nie działają punkty obsługi pasażera!

Z przyczyn technicznych stacjonarne Punkty Obsługi Pasażerów oraz e-POP, umożliwiające załatwianie spraw on-line, są czasowo nieczynne. Jak poinformował Zarząd Transportu Miejskiego, doszło do awarii informatycznej.

Informacja o awarii pojawiła się o godzinie 8:33. Sytuacja jest bardzo sporym utrudnieniem dla mieszkańców stolicy, którzy chcą wyrobić Kartę Miejską albo potwierdzić uprawnienia do tańszych biletów komunikacji miejskiej. Październik jest miesiącem, w którym wielu warszawiaków załatwiała te sprawy. W stacjonarnych punktach obsługi klientów oraz za pośrednictwem Elektronicznego Punktu Obsługi Pasażerów można złożyć wniosek o spersonalizowaną kartę miejską lub umówić się na spotkanie informacyjne dotyczące Warszawskiego Transportu Publicznego.

Jak poinformował nas w rozmowie telefonicznej rzecznik prasowy Zarządu Transportu Miejskiego, nie wiadomo kiedy awaria zostanie usunięta. Nie znane są również przyczyny problemu. /jpn/



error: Zawartość chroniona prawem autorskim!! Dbamy o prawa: urzędów, instytucji, firm z nami współpracujących oraz własne. Potrzebujesz od nas informacji lub zdjęcia? Skontaktuj się redakcja@mieszkaniec.pl
Skip to content