Elektroniczny Punkt Obsługi Pasażerów

Wyrobienie Warszawskiej Karty Miejskiej bez wychodzenia z domu? Tak, teraz to możliwe. Warszawski Transport Publiczny uruchomił pilotażowo e-POP, czyli elektroniczny Punkt Obsługi Pasażerów. Dzięki temu część spraw, które dotychczas wymagały wizyty stacjonarnej, będzie można załatwić online.

Przedstawiciele miejskiej spółki uruchomili stronę: https://e-pop.wtp.waw.pl/, zachęcają do korzystania z niej i przekazywania swoich uwag oraz sugestii. Na tej podstawie, wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom mieszkańców, przygotowany zostanie docelowy model strony uwzględniający wachlarz proponowanych usług.

W tej chwili można za pośrednictwem e-POP złożyć wnioski o:

  • Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską,
  • Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską z uprawnieniami Karty warszawianki / Karty warszawiaka, Karty młodej warszawianki / Karty młodego warszawiaka,
  • uprawnienia Karty warszawianki / Karty warszawiaka, Karty młodej warszawianki / Karty młodego warszawiaka,
  • umówić się na spotkanie informacyjne dotyczące Warszawskiego Transportu Publicznego.

– Przy składaniu w e-POP-ie wniosku o wydanie karty/karty z uprawnieniami udostępniamy możliwość wyboru sposobu ich odbioru. Kartę można odebrać w Punktach Obsługi Pasażerów lub zamówić jej wysyłkę na adres podany we wniosku. W przypadku wysyłki karty konieczne jest spotkanie on-line przy wykorzystaniu aplikacji Microsoft Teams, podczas którego zostanie zweryfikowana Państwa tożsamość oraz dokumenty niezbędne do wydania uprawnień – informują przedstawiciele WTP.

Wszelkie opinie, spostrzeżenia i uwagi można zgłaszać pod adresem: opinie@ztm.waw.pl.

/MK/

Źródło/Fot. WTP



Bieżący numer

Bieżący numer w .pdf

Nr 22(813) ROK XXXI
Następne wydanie 8.12.2022

Najnowsze wiadomości

error: Zawartość chroniona prawem autorskim!! Dbamy o prawa: urzędów, instytucji, firm z nami współpracujących oraz własne. Potrzebujesz od nas informacji lub zdjęcia? Skontaktuj się redakcja@mieszkaniec.pl
Skip to content