Nowa lokalizacja, nowe wnętrze, cyfrowe rozwiązania i świetna jakość obsługi – oddział PKO Banku Polskiego w Wawrze zaprasza klientów

oddział PKO Banku Polskiego w Wawrze zaprasza klientów fot. Biuro Reklamy Gazet Lokalnych

Oddział 60 PKO Banku Polskiego w warszawskiej dzielnicy Wawer działa od 23 lat. Od czerwca klienci mogą z niego korzystać w nowej siedzibie przy ul. Żegańskiej 15 w nowo wybudowanym budynku i w nowoczesnej, cyfrowej przestrzeni. Zmienił się adres, a przy okazji wnętrze i rozwiązania, jakie są dostępne w placówce.

Nowa lokalizacja

Wierzymy, że nowy oddział z nowoczesnym wnętrzem, zlokalizowany w nowo wybudowanym obiekcie, będzie równie interesujący zarówno dla dotychczasowych, jak i nowych klientów. Będą mogli oni załatwiać wszelkie bankowe sprawy w komfortowych warunkach, korzystając z pomocy naszych profesjonalnych, doświadczonych doradców. Doradcy służą pomocą klientom indywidulanym, a także klientom biznesowym. Od ponad 20 lat działamy w Wawrze obsługując klientów zarówno z rynku warszawskiego jak i lokalnego. Wieloletnia współpraca z każdym naszym klientem owocuje rosnącym zaufaniem. Nadal będziemy służyć pomocą i dbać o relacje tak, aby były one jak najlepsze i aby nasza praca owocowała pozyskiwaniem nowych klientów. Możemy poszczycić się tym, że jesteśmy od lat bankiem dla wielu pokoleń, spełniając oczekiwania a także dostarczając produkty i usługi odpowiadające rosnącym potrzebom – podkreśla Magdalena Szymczyk, dyrektor Oddziału 60 w Warszawie.

Ważną częścią placówki przy ul. Żegańskiej jest stanowisko samoobsługowe, dzięki któremu klient samodzielnie bądź z pomocą doradcy zaloguje się do swojego konta w serwisie internetowym iPKO i sprawdzi m.in. saldo czy historię rachunku, a także zleci przelew. Doradcy wytłumaczą, jak korzystać z nowych technologii przy zachowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa. Klienci dopiero wdrażający się w obsługę takich urządzeń mogą skorzystać z asysty pracownika oddziału, który pomoże przeprowadzić transakcje skutecznie i bezpiecznie. Doradcy PKO Banku Polskiego zwracają szczególną uwagę na edukowanie i informowanie klientów o zasadach bezpiecznego bankowania oraz o zagrożeniach płynących z internetu czy od telefonicznych oszustów, dbając by dane i finanse klientów były jak najlepiej chronione.

Nad przeniesieniem Oddziału 60 do nowej lokalizacji pracowaliśmy wiele miesięcy. Szukaliśmy miejsca atrakcyjnego dla naszych klientów i takie znaleźliśmy na Wawrze przy stacji kolejowej Warszawa Międzylesie w najbliższym sąsiedztwie Urzędu Dzielnicy Wawer oraz Centrum Handlowego Ferio. W nowym lokalu oferujemy naszym klientom przestronne pokoje spotkań pozwalające na rozmowy w przyjaznych, dyskretnych warunkach, stanowiska obsługi kasowej, stanowisko internetowe, nowoczesny kącik dla dzieci, a dla spragnionych oferujemy dostęp do stanowiska z kawą i ogólnie dostępną wodą do picia. Przy oddziale dostępne są bankomaty i wpłatomaty przez 24 godziny. Zarówno lokalizacja tego oddziału oraz jego nowoczesna aranżacja pozwalają naszym klientom na obsługę przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi, a pracownikom gwarantują przyjazne warunki pracy. Wierzę, że nowa lokalizacja oddziału 60 w Warszawie będzie ważnym miejscem dla naszych klientów na mapie Wawra. – mówi Katarzyna Kowalik, menedżer w Departamencie Sieci i Wsparcia Sprzedaży PKO Banku Polskiego.

Nowa lokalizacja, nowe wnętrze, cyfrowe rozwiązania i świetna jakość obsługi 2 fot. Biuro Reklamy Gazet Lokalnych

Nowe wnętrze

Wnętrze oddziału jest przestronne, nowoczesne i przyjazne. Nie widać w nim tradycyjnych ulotek i plakatów – wszystkie najważniejsze informacje o bieżącym funkcjonowaniu oddziału czy ofercie dla klientów wyświetlane są na ogólnodostępnym ekranie. Udogodnieniem dla każdego rodzica jest kącik dla dzieci – to tutaj najmłodsi mogą zająć się zabawą i edukacją, podczas gdy ich opiekunowie załatwiają sprawy, z którymi przyszli.

Na miejscu funkcjonują dwa nowoczesne bankomaty z funkcją wpłat. Do dyspozycji klientów pozostaje 10 doradców, którzy pomogą klientom dobrać rozwiązania finansowe najlepiej odpowiadające ich potrzebom.

Nowa lokalizacja, nowe wnętrze, cyfrowe rozwiązania i świetna jakość obsługi fot. Biuro Reklamy Gazet Lokalnych

Cyfrowe rozwiązania

Przeniesienie i modernizacja oddziału wynikają ze zmieniających się potrzeb i preferencji klientów, którzy coraz częściej wybierają kanały zdalne (bankowość elektroniczną, aplikację mobilną oraz bankomaty i wpłatomaty) do kontaktu z bankiem. Obecnie wiele spraw bankowych można załatwić samodzielnie, bez wizyty w oddziale. Liczba cyfrowych funkcji i usług systematycznie rośnie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim ich używanie jest proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Np. wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Sieć urządzeń banku to prawie 3 tys. bankomatów i ponad 1,3 tys. maszyn z funkcją wpłaty.

Właściciele PKO Konta dla Młodych mają darmowe konto, bezpłatne są również wypłaty i wpłaty gotówki ze wszystkich bankomatów PKO w kraju i wypłaty we wszystkich bankomatach na całym świecie. Karta płatnicza, BLIK, Apple Pay, Google Pay, a na zegarkach Garmin Pay i SwatchPay! – to tylko część możliwości, dzięki którym w wygodny i szybki sposób klienci mogą płacić za zakupy stacjonarne lub internetowe, a pieniądze od razu trafiają na konto odbiorcy. Klienci banku mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej oferowanych pod marką iPKO (bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce), jak również z aplikacji mobilnej IKO, którą można zainstalować w telefonie i korzystać z szerokiego wachlarza funkcji bankowych i płatniczych 24 godziny na dobę w dowolnym miejscu. Za pomocą IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę. Klienci mogą również skorzystać z usługi wideodoradcy, gdzie podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie. Każdy kto chce porozmawiać on-line z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych może to zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed komputerem.

Artykuł sponsorowany PKOBP

Foto: Biuro Reklamy Gazet Lokalnych

error: Zawartość chroniona prawem autorskim!! Dbamy o prawa: urzędów, instytucji, firm z nami współpracujących oraz własne. Potrzebujesz od nas informacji lub zdjęcia? Skontaktuj się redakcja@mieszkaniec.pl
Skip to content