475 miejsc postojowych, 116 dla rowerów. Jaki będzie parking P+R Bródno?

Parking P+R Bródno planowany jest w sąsiedztwie skrzyżowania ulicy Rembielińskiej z Kondratowicza. Jego lokalizacja i parametry są zapisane w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. Ma służyć kierowcom, chcącym przesiąść się do metra na ostatniej stacji linii M2 prawobrzeżnej Warszawy, czyli stacji Bródno. Przy parkingu zapewnione zostało również miejsce, które kupcy będą mogli zagospodarować na bazar.

                                                Zdjęcie ilustracyjne, P+R Stokłosy

Wykonawca koncepcji parkingu proponuje dwa budynki połączone podziemnym przejazdem, w których będzie łącznie 475 miejsc postojowych, w tym m.in. miejsca dla pojazdów osób niepełnosprawnych i punkty do ładowania aut elektrycznych. Projektanci zadbali też o potrzeby rowerzystów, planując 116 miejsc dla rowerów. Parking P+R Bródno będzie przyjazny środowisku naturalnemu. Na dachach obu budynków, wchodzących w skład parkingu, planowane jest zasadzenie roślin, dzięki czemu mogłaby powstać strefa odpoczynku dla mieszkańców. Dodatkowo, na dachu budynku A mają być zamontowane panele fotowoltaiczne, a na budynku B proponowany jest skatepark oraz siłownia na wolnym powietrzu, tzw. street workout.

We wtorek, 24 listopada odbędzie się spotkanie informacyjne na któym poznamy szczegóły projektu. Ze względu na epidemię on-line, zostanie przeprowadzone na Facebooku, od godziny 16:00. Podczas spotkania autorzy zaprezentują szczegóły koncepcji, a po zakończeniu wydarzenia będzie można wypełnić anonimową ankietę na temat zaprezentowanych rozwiązań.

/um/