Organizacja pracy Urzędu m.st. Warszawy w czasie świąt

Organizacja pracy Urzędu m.st. Warszawy w czasie świąt

Prezydent m.st. Warszawy zadecydował, że 22 grudnia 2023 r. i 2 stycznia 2024 r. będą dla pracowników dniami wolnymi, w zamian za święta przypadające w soboty. W te dni pełniony będzie tylko dyżur w celu rejestracji zgonów. Oznacza to, że jutrzejszy dzień (21.12) jest ostatnim dniem na załatwienie w tym roku sprawy urzędowej w mieście.

22 grudnia i 2 stycznia to w Urzędzie m.st. Warszawy dni wolne od pracy, w zamian za święta przypadające w sobotę (11 listopada 2023 r. i 6 stycznia 2024 r.) Pełniony będzie jednak dyżur do rejestracji zgonów dla całej Warszawy – w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Gen. Andersa 5 , w godzinach od 8.00 do 16.00. W tych dniach nie będzie można załatwić żadnych innych spraw w miejskich urzędach. Ponownie wszystkie sprawy w Urzędzie m.st. Warszawy i USC będzie można załatwiać od środy 3.01.2024 r.

Całą dobę – Warszawa 19115

Przypominamy jednak, że dzięki Miejskiemu Centrum Kontaktu Warszawa 19115 mieszkańcy stolicy mogą kontaktować się z urzędem również w święta i dni wolne od pracy. Dzięki „19115” można uzyskać wszystkie informacje o usługach realizowanych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie, zgłosić problem, którym powinny zająć się służby miejskie, poprosić o interwencję. Mieszkańcy mogą także przekazać swój pomysł na ulepszenie otoczenia, wyjść z inicjatywą czy zgłosić wolny wniosek.

Z centrum Warszawa 19115, można kontaktować się 24 godziny dobę przez cały tydzień:

  • Bezpłatną aplikację mobilną Warszawa 19115,
  • Portal warszawa19115.pl,
  • Telefon 19115*,
  • E-mail: kontakt@um.warszawa.pl
  • Czat.

*Opłata za połączenie z numerem 19115 jest zgodna z taryfą operatora osoby dzwoniącej

Źródło UM

Foto: Pixabay



error: Zawartość chroniona prawem autorskim!! Dbamy o prawa: urzędów, instytucji, firm z nami współpracujących oraz własne. Potrzebujesz od nas informacji lub zdjęcia? Skontaktuj się redakcja@mieszkaniec.pl
Skip to content